top of page
חיפוש
  • dzrihenmcc

עיצוב סופרמרקטים - מה זה אומר?

עודכן: 23 באוג׳ 2021

עיצוב סופרמרקטים - מה זה אומר?

כאשר אנו חושבים על בית עסק כמו סופרמרקט, אנחנו יודעים כי מדובר במקום גדול יחסית אשר מוכר מוצרי חלב, מוצרי ניקוי, ירקות, פירות וכדומה בעוד שאין יותר מידי העמקה מצד הלקוח במחשבה כיצד המקום תוכנן ועוצב.


היכנסו ללמוד על עיצוב מינימרקטים>>>


עם זאת, בעולם הקמעונאי קיימת חוקיות קמעונאית, חשיבה מעמיקה על כל פרט ופרט אשר מגיע מתוך היגיון שיווקי ונוצרה לאחר מחקרים מעמיקים של התנהגות צרכנים. התנהגות צרכנית והתובנות המעשיות שלה מיושמות בכל תכנון ועיצוב סופרמרקט שאני מבצע, במטרה ליצור מערך מכירה נכון, יעיל, אטרקטיבי ונגיש, שבסופו של דבר ימצא את כל שטחי המכירה בסופרמרקט, יגביר את נאמנות הלקוח אליך וימקסם את פוטנציאל הקניה שלו.


מה זה אומר - עיצוב סופרמרקטים?

עיצוב ותכנון בחנות קיימת שנדרש בה שדרוג\שיפוץ נעשה על ידי סקירה רחבה של ההתנהלות הלקוח במקום, מבט מעמיק על הדרך בה הלקוח מוצא את דרכו במרחב, האופן בו מסודרות המחלקות והקטגוריות, הנראות הכללית והיעילות התפעולית בכל הנוגע לסידור המדף. דרך ידע רחב שרכשתי בתחום אני יודע לאבחן כיצד ניתן לשפר את התוצאות העסקיות של החנות, כיצד הלקוחות יוכלו לייצר סלי קניה גדולים יותר, אני מייעץ בנוגע לסידור נכון ואטרקטיבי של סחורה ואף יכול לזהות באופן מדויק את בעיתיות בזרימת הלקוחות ברחבי החנות וכמובן להתאים לכך פתרונות מתאימים.


מעצב סופרמרקטים - בוחרים את האדם הנכון

מבין לקוחתי קיימים בעלי חנויות קיימות בעלי ניסיון רב, מקצוענים ומנוסים אשר מבינים מה משמעותה של פתיחה או שדרוג סופרמרקט חדש , קיוסק או כול חנות מזון. יחד עם זאת, לעיתים המשפט "אורח לרגע רואה כול פגע" כל כך נכון!


לאחר שאני לומד את אופן ההתנהלות של החנות וסקירה כללית שלה, אני מתאים פתרונות לכל בעיה שזיהיתי, בין אם היא בעיה שהלקוח היה מודע אליה ובין אם לא. חשוב להבין כי מרבית הבעיות אותן אני מזהה הן כאלו שהלקוח אף לא היה מודע אליהן, אולם הן מונעות את מקסום פוטנציאל הקניה שלו ואת המיצוי המיטבי של מרחב המכירה.


בעזרת הידע שלי, הניסיון העשיר והמגוון ומתוך הבנת בעלי החנויות ולקוחותיהם, אני יוצר מערך מכירות טוב יותר על ידי עיצוב קמעונאי מקצועי ותכנון נכון של החנות, תוך הצגת המוצרים באופן בולט ,נגיש, יצירת סביבת נוחה, שיפור תפעולי בסידור סחורה, מינוף חוזקות החנות וחיזוק החולשות שלה.


עיצוב סופר מרקט - המשמעות

לסיכום, ייעוץ של בעל מקצוע מקצועי ומנוסה אשר מתמחה בחניות מזון ושולט בעקרונות ובחוקי התכנון המסחרי וחווית הלקוח הינו תהליך נדרש ומשתלם. הידע והתובנות שלי שבסופו של דבר יגרמו לך לקבל חנות שמייצרת הרבה יותר כסף שוות את ההשקעה פי כמה וכמה ביחס לעלותם.

552 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page